Bedrijven

Uw voordeel

Stichting MOO zorgt voor nieuwe vakkrachten in de bouwsector. Als bedrijf kunt u de medewerker vanaf dag 1 mee opleiden en zorgen dat hij of zij vertrouwd raakt met alle ins en outs van uw bedrijf. De eerste maanden zijn een leertraject, maar dan hebt u ook een kracht die zijn gewicht in goud waard is. Dit alles gebeurt onder de vakkundige begeleiding van MOO.

Voegen - Stichting Moo

Samenwerking

Stichting MOO werkt in dit traject samen met gemeenten,  bedrijven en opleidingsinstanties. Als een spin in het web coördineert, begeleidt en ontzorgt MOO alle betrokkenen.

Aanmelden

Kan stichting MOO ook iets voor uw bedrijf betekenen, neem dan voor meer informatie of aanmelden contact op met:

‘We zijn nog steeds dolblij met Stan’

Twee jaar geleden werd Stan Vermeulen als stagiare geplaatst bij het bouwbedrijf van Kees de Jonge. “In het begin wisten we niet precies wat we moesten verwachten”, vertelt Kees. “Stan was eigenlijk accountmanager. Heel eerlijk: veel verwachtingen hadden we niet van hem!”

Stan viel echter al meteen op door zijn enthousiasme. “Iemand die echt wilde werken, wilde leren”, zegt Kees. “Hij deed altijd zijn uiterste best om goed werk af te leveren. Zelfs bij de minder leuke klussen. En dat lukte hem nog heel prima ook.” Na zijn stage nam het bedrijf Stan dan ook meteen in vaste dienst. Kees: “Hij was dolblij met deze baan, en wij zijn blij met hem. Dubbele winst dus.”

Veelgestelde vragen voor bedrijven

• Wat levert het voor het bedrijfsleven op?
  • Nieuwe aankomend vakkrachten, die nieuw en vers in de sector zijn.
  • Wat zijn de uitgangspunten van St. MOO?
  • St. Moo heeft als uitgangspunten kandidaten te ontwikkelen voor de bouw en techniek sector. Bij St. Moo is iedereen welkom met interesse in deze sectoren.